PLZEŇ. V dnešní složité době, kdy na nás často protichůdné informace útočí doslova ze všech stran, je těžké se orientovat i pro vystudované akademiky. Není divu, že ti méně vzdělaní často touží po diktatuře, která by přísun informací omezila, případně některé hlásné trouby úplně vyhladila. Informační věk činí spoustu lidí nešťastnými a je jen otázkou času, kdy vřící kotel exploduje. Tomu se rozhodl čelit Miloš Petrtýle (35), učitel z Plzně.
Ve své večerní škole se snaží děti odnaučit všemu, co se přes den ve škole naučí. Stěžejní je však pro něj opět dětem vrátit jejich analfabetismus. „Z četby pramení prakticky veškeré zlo a neštěstí světa. Namátkou můžu jmenovat Mein Kampf, Kapitál, Honzíkovu cestu nebo Bibli,“ uvedl naše povídání pan Petrtýle z Plzně. „To je samozřejmě jen špička ledovce, prakticky v každé knize či textu jsou bludy, kterými více či méně sofistikované konglomeráty řízené reptilijány či židozednáři manipulují lidi.“

Pan učitel Petrtýle se domnívá, že cestou od neštěstí k informační svobodě je jedině absolutní neschopnost si jakékoliv informace získávat. „Samozřejmě, že odnaučit se číst, je jenom začátkem nastolené cesty ke štěstí. Stále můžete věci slyšet a vidět. Proto by absolutním cílem měla být schopnost či spíše totální neschopnost komunikovat a rozumět ostatním. A to si myslím, že by mělo být hlavním úkolem školy. Bohužel školství v rukách vlády ve službách NWO má přesně opačný cíl. Je tedy potřeba začít budovat alternativní systém odzdola, jít s naší výukou doslova pod zem.“
Pan Petrtýle je skutečným pionýrem své alternativní myšlenky. Je rovněž zakladatelem i předsedou České obce analfabetické. „Plzeň, jakožto město s rozsáhlým podzemním systémem, je pro naše podzemní školy ideální,“ nebojí se Petrtýle odhalení ze strany represivních složek zlolajného režimu.

„Naše myšlenka se poměrně rychle šíří, a proto nám prakticky každý den přibývají noví žáci. Ty děti přicházejí až neuvěřitelně schopné. Umí si třeba už ve druhé třídě přečíst encyklopedie, učebnice a další manipulativní propagandistický materiál NWO. Nemůžeme této manipulaci čelit zdlouhavým vysvětlováním a popíráním, které v dnešní době stejně nikam nevede. Jedinou možností je, všechno je zase odnaučovat.“
Pan Petrtýle započal svoji nelehkou cestu s novým školním rokem, a tak s napětím očekává blížící se pololetní výsledky svých žáků. „S nadějí všichni včetně rodičů věříme, že alespoň někomu se podaří propadnout. Některé děti už začínají mít vážné problémy rozumět, co po nich učitel chce. Z jednoduchých prací už jsme zaznamenali několik pětek, což mě naplňuje optimismem. Přál bych vám vidět ty šťastné oči dětí, kterým se tu pětku podaří přinést. Těším se až jednou budou opouštět naši školu úplně neschopné, nevědoucí ani proč tu byly ale neskonale šťastné.“

Nám nezbývá než panu Petrtýlemu popřát hodně zdaru v jeho náročné práci, která má však zajisté velký smysl pro budoucnost. Vždyť o štěstí našich dětí by nám všem mělo jít především.
Z Plzně pro POHROM velkou násobilku zapomínající Jarda Šlágr.